Reklamace a vrácení

Reklamace a vrácení zboží zákazníkem

Záleží nám na vaší maximální spokojenosti. I když je to vzácné, stává se že s produktem nejste spokojen nebo produkt nesplnil dané parametry. Proto jsme pro Vás připravili jednoduchou cestu jak můžete produkt reklamovat nebo vrátit.

V případě reklamace nebo vrácení zboží do 14 dní je třeba použít reklamační formulář dostupný na adrese www.reklamacniformular.cz. Zde dostane přesný a jednoduchý návod, jak postupovat v případě reklamace či vrácení zboží.

Standardní postup je následující:

  1. Vrácení zboží zákazníkem (do 14 ti dní)
    Zákazník zasílá zboží zpět na adresu centrálního skladu, spolu s kopií faktury a dokumentem o odstoupení od kupní smlouvy, zákazník musí uvést číslo bankovního účtu, kam mu mají být vráceny peníze. Adresa centrálního skladu:

    Gadgets House, s.r.o. - VRÁCENÍ
    Hala A -Reklamace, Černokostelecká 2246, Říčany, 251 01
  2. Reklamace
    V těchto případech se snažíme o individuální přístup v závislosti na daném problému. Zpravidla se snažíme zařídit opravu či výměnu produktu. Zákazník je instruován na jakou adresu má zboží zaslat. Pokud výměna ani oprava není možná, zákazník opět zasílá zboží na adresu centrálního skladu, po té jsou zákazníkovi vráceny peníze na bankovní účet.

*V obou případech žádáme zákazníky, aby jste přibalili průvodní dopis s vašimi identifikačními údaji, číslem objednávky, číslem účtu popřípadě kopií faktury, abychom věděli vaši objednávku identifikovat.

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte prostřednictvím mailu: info@deminas.cz  nebo na telefonním čísle:+420 728 078 365