Reklamace a vrácení
Reklamace a vrácení zboží zákazníkem
Záleží nám na vaší maximální spokojenosti. I když je to vzácné, stává se že s produktem nejste spokojen nebo produkt nesplnil dané parametry. Proto jsme pro Vás připravili jednoduchou cestu jak můžete produkt reklamovat nebo vrátit.
V případě reklamace nebo vrácení zboží do 14 dní je třeba použít reklamační formulář. Zde dostane přesný a jednoduchý návod, jak postupovat v případě reklamace či vrácení zboží.
Standardní postup je následující:
1. Vrácení zboží zákazníkem (do 14 ti dní)
Vyplňte formulář na odstoupení od smlouvy, který najdete zde: formulář na vrácení do 14 dní. Zákazník zasílá zboží zpět na adresu centrálního skladu, spolu s kopií faktury a dokumentem o odstoupení od kupní smlouvy, zákazník musí uvést číslo bankovního účtu, kam mu mají být vráceny peníze. Adresa centrálního skladu:
Gadgets House, s.r.o. - VRÁCENÍ
Do Čertous 2634/7 Hala H1, logistický park P3, 19300, Praha 20
2. Reklamace
Vyplňte reklamační formulář, který najdete zde: reklamační formulář. V těchto případech se snažíme o individuální přístup v závislosti na daném problému. Zpravidla se snažíme zařídit opravu či výměnu produktu. Pokud výměna ani oprava není možná, zákazník zasílá zboží na adresu centrálního skladu: Gadgets House, s.r.o. Do Čertous 2634/7 Hala H1, logistický park P3, 19300, Praha 20 po té jsou zákazníkovi vráceny peníze na bankovní účet.
*V obou případech žádáme zákazníky, aby jste přibalili průvodní dopis s vašimi identifikačními údaji, číslem objednávky, číslem účtu popřípadě kopií faktury, abychom věděli vaši objednávku identifikovat.
provozní doba: pondělí až pátek (8: 00-16: 00)
Více informací ohledně reklamace a vrácení peněz naleznete v obchodních podmínkách.
V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte prostřednictvím mailu: info@deminas.cz nebo na telefonním čísle:+420 728 078 365