Reklamace a vrácení

Reklamace a vrácení zboží zákazníkem

Záleží nám na vaší maximální spokojenosti. I když je to vzácné, stává se že s produktem nejste spokojen nebo produkt nesplnil dané parametry. Proto jsme pro Vás připravili jednoduchou cestu jak můžete produkt reklamovat nebo vrátit.

V případě reklamace nebo vrácení zboží do 14 dní je třeba použít reklamační formulář. Zde dostane přesný a jednoduchý návod, jak postupovat v případě reklamace či vrácení zboží.

Pozor !. Změna podmínek na reklamaci pro objednávky vytvořené po 2.8.2021. Objednávky se starším datem se řídí pravidly níže.

 

OBJEDNÁVKY VYTVOŘENÉ PO 2.8.2021 (včetně)

Standardní postup je následující:

1. Vrácení zboží zákazníkem (do 14 ti dní)


Vyplňte reklamační formulář, který najdete zde: reklamační formulář. Zákazník zasílá zboží zpět na adresu centrálního skladu, spolu s kopií faktury a dokumentem o odstoupení od kupní smlouvy, zákazník musí uvést číslo bankovního účtu, kam mu mají být vráceny peníze. Adresa centrálního skladu:

Gadgets House, s.r.o. - VRÁCENÍ
Do Čertous 2634/7 Hala H1, logistický park P3, 19300, Praha 20

 

2. Reklamace


Vyplňte reklamační formulář, který najdete zde: reklamační formulář. V těchto případech se snažíme o individuální přístup v závislosti na daném problému. Zpravidla se snažíme zařídit opravu či výměnu produktu. Zákazník je instruován na jakou adresu má zboží zaslat. Pokud výměna ani oprava není možná, zákazník opět zasílá zboží na adresu centrálního skladu: 
Gadgets House, s.r.o. Do Čertous 2634/7 Hala H1, logistický park P3, 19300, Praha 20 po té jsou zákazníkovi vráceny peníze na bankovní účet.

*V obou případech žádáme zákazníky, aby jste přibalili průvodní dopis s vašimi identifikačními údaji, číslem objednávky, číslem účtu popřípadě kopií faktury, abychom věděli vaši objednávku identifikovat.

 

 

OBJEDNÁVKY VYTVOŘENÉ PŘED 2.8.2021

Standardní postup je následující:

  1. Vrácení zboží zákazníkem (do 14 ti dní)
    Vyplňte reklamační formulář, který najdete zde: reklamační formulář. Zákazník zasílá zboží zpět na adresu centrálního skladu, spolu s kopií faktury a dokumentem o odstoupení od kupní smlouvy, zákazník musí uvést číslo bankovního účtu, kam mu mají být vráceny peníze. Adresa centrálního skladu:

    Gadgets House, s.r.o. - VRÁCENÍ
    Do Čertous 2634/7 Hala H1, logistický park P3, 19300, Praha 20
  2. Reklamace
    Vyplňte reklamační formulář, který najdete zde: reklamační formulář.
    V těchto případech se snažíme o individuální přístup v závislosti na daném problému. Zpravidla se snažíme zařídit opravu či výměnu produktu. Zákazník je instruován na jakou adresu má zboží zaslat. Pokud výměna ani oprava není možná, zákazník opět zasílá zboží na adresu centrálního skladu:Gadgets House, s.r.o. Do Čertous 2634/7 Hala H1, logistický park P3, 19300, Praha 20 po té jsou zákazníkovi vráceny peníze na bankovní účet.

*V obou případech žádáme zákazníky, aby jste přibalili průvodní dopis s vašimi identifikačními údaji, číslem objednávky, číslem účtu popřípadě kopií faktury, abychom věděli vaši objednávku identifikovat.

provozní doba: pondělí až pátek (8: 00-16: 00)

Více informací ohledně reklamace a vrácení peněz naleznete v obchodních podmínkách.

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte prostřednictvím mailu: info@deminas.cz  nebo na telefonním čísle:+420 728 078 365