Reklamace a vrácení

Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Pokud vám produkt nevyhovuje nebo nesplnil vaše očekávání, připravili jsme pro vás jednoduchý a přehledný postup pro jeho vrácení nebo reklamaci.


 

Vrácení zboží (do 14 dnů)

  1. Vyplňte prosím formulář pro vrácení zboží. Online formulář pro vrácení zboží najdete zde: Formulář pro vrácení zboží do 14 dnů

  2. Zboží pečlivě zabalte a odešlete zpět na adresu našeho centrálního skladu spolu s:

  • kopií faktury,
  • vyplněným formulářem o odstoupení od kupní smlouvy, vzorový formulář najdete zde: Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy
  • číslem bankovního účtu, na který vám máme zaslat platbu za objednávku
  • na balík napište číslo vaší objednávky
  • balík neposílejte na dobírku

3. Pro rychlé a bezproblémové zpracování doporučujeme zaslat zboží prostřednictvím České pošty na adresu:

 

Fulfillment CZ s.r.o. – Naturzon
CTPark Prague North, Hala D8.7 B
277 45, Úžice – Kozomín
Česká republika

 

 V případě dotazů nás kontaktujte na: info@deminas.cz

 


 

Reklamace zboží

  1. Vyplňte prosím reklamační formulář. Online reklamační formulář najdete zde: Reklamační formulář

  2. Každou reklamaci řešíme individuálně a vždy se snažíme o co nejrychlejší vyřízení.
    Reklamaci zpravidla řešíme výměnou produktu za nový kus, opravou nebo vrácením peněz, abychom vám ušetřili čas i zbytečné náklady.

    Pro rychlejší posouzení nám můžete napsat email na info@deminas.cz. Přiložte co nejvíce informací o poškození a fotodokumentaci. Pomůže nám to reklamaci zpracovat co nejrychleji a bez zbytečných průtahů.

    Pokud výměna není možná, požádáme vás o zaslání produktu na adresu našeho centrálního skladu.

  3. Adresa centrálního skladu pro reklamace:

 

Fulfillment CZ s.r.o. – Naturzon
CTPark Prague North, Hala D8.7 B
277 45, Úžice – Kozomín
Česká republika

4. Zboží pečlivě zabalte a odešlete zpět na adresu našeho centrálního skladu spolu s:

  • kopií faktury,
  • vyplněným reklamačním formulářem, vzorový formulář najdete zde: Vzorový reklamační formulář
  • číslem bankovního účtu, na který vám máme zaslat platbu za objednávku
  • na balík napište číslo vaší objednávky
  • balík neposílejte na dobírku

 


 

Více informací o reklamacích najdete v našich obchodních podmínkách.

 

V případě dotazů nás kontaktujte na: info@deminas.cz