Reklamace a vrácení
Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Pokud vám produkt nevyhovuje nebo nesplnil vaše očekávání, připravili jsme pro vás jednoduchý a přehledný postup pro jeho vrácení nebo reklamaci.
Vrácení zboží (do 14 dnů)
-
Vyplňte prosím formulář pro vrácení zboží. Online formulář pro vrácení zboží najdete zde: Formulář pro vrácení zboží do 14 dnů
-
Zboží pečlivě zabalte a odešlete zpět na adresu našeho centrálního skladu spolu s:
- kopií faktury,
- vyplněným formulářem o odstoupení od kupní smlouvy, vzorový formulář najdete zde: Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy
- číslem bankovního účtu, na který vám máme zaslat platbu za objednávku
- na balík napište číslo vaší objednávky
- balík neposílejte na dobírku
3. Pro rychlé a bezproblémové zpracování doporučujeme zaslat zboží prostřednictvím České pošty na adresu:
Fulfillment CZ s.r.o. – Naturzon
CTPark Prague North, Hala D8.7 B
277 45, Úžice – Kozomín
Česká republika
V případě dotazů nás kontaktujte na: info@deminas.cz
Reklamace zboží
-
Vyplňte prosím reklamační formulář. Online reklamační formulář najdete zde: Reklamační formulář
-
Každou reklamaci řešíme individuálně a vždy se snažíme o co nejrychlejší vyřízení.
Reklamaci zpravidla řešíme výměnou produktu za nový kus, opravou nebo vrácením peněz, abychom vám ušetřili čas i zbytečné náklady.Pro rychlejší posouzení nám můžete napsat email na info@deminas.cz. Přiložte co nejvíce informací o poškození a fotodokumentaci. Pomůže nám to reklamaci zpracovat co nejrychleji a bez zbytečných průtahů.
Pokud výměna není možná, požádáme vás o zaslání produktu na adresu našeho centrálního skladu.
- Adresa centrálního skladu pro reklamace:
Fulfillment CZ s.r.o. – Naturzon
CTPark Prague North, Hala D8.7 B
277 45, Úžice – Kozomín
Česká republika
4. Zboží pečlivě zabalte a odešlete zpět na adresu našeho centrálního skladu spolu s:
- kopií faktury,
- vyplněným reklamačním formulářem, vzorový formulář najdete zde: Vzorový reklamační formulář
- číslem bankovního účtu, na který vám máme zaslat platbu za objednávku
- na balík napište číslo vaší objednávky
- balík neposílejte na dobírku
Více informací o reklamacích najdete v našich obchodních podmínkách.
V případě dotazů nás kontaktujte na: info@deminas.cz
